בצרה ובשביה • תפילות רבים לשחרור החטופים – מתעדכן

    שלום בידרמן | צילום: תצפית No Comments on בצרה ובשביה • תפילות רבים לשחרור החטופים – מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב נערכה עצרת תפילה בהשתתפות כ-150 איש בכיכר אלימלך, סמוך ליישוב פדואל בשומרון. בעצרת משתתפים תושבי פדואל, לשם, עלי זהב וברוכין.
    תמונה1 (2)

    מאות תלמידות "אור חדש" ברכסים תתכנסנה הערב לתפילה מרכזית ברכסים לשלומם של החטופים והחיילים.

    התפילה תיערך הערב בשעה 19:00, במקביל לעצרת התפילה שתתקיים ברחבת הכותל המערבי, בהשתתפות רבה הספרדי של העיר, הרב משה תנעמי, הרב יהודה מלמד, מנהלי התיכון והצוות המורחב.

    קהילת מקום תורה בנצרת עילית מארגנת עצרת תפילה ברחובה של עיר ליד בית הקהילה רח' הגבעה 3 נצרת עילית. בשעה 19.00 בהשתתפות ראש העיר ורבני העיר.

    סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן כינס בשעת הצהריים את עובדי המשרד לשירותי דת לתפילה מנחה מיוחדת וקריאת פרקי תהילים למען שלושת החטופים : אייל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל.

    סגן השר הרב בן דהן שלח הבוקר לעובדי המשרד מכתב בו כתב כי "גם עלינו, מעבר לפעילותו של צה"ל וכוחות הביטחון, מוטלת האחריות לפעול להשבת החטופים ולהמשיך להתפלל לחזרתם בשלום". סגן השר הוסיף וכתב כי הוא רואה לנגד עיניו "שליחות וחובה לפעול בדרכים המקובלות  בקרב יהודים מדורי דורות ולקרוע שערי שמים בתפילות לבורא עולם שיחזיר את בנינו בשלום ויצליח את ידם של חיילינו בהשבתם הביתה."

    המונים מכל רחבי הארץ ינהרו הערב לכותל המערבי, לעצרת התפילה להצלתם של הנערים החטופים, בעקבות פנייתו של הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שליט"א. הרב לאו הודיע אמש על כינוס מועצת הרבנות בהשתתפות הרבנים הראשיים, הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א וחברי המועצה ברחבת הכותל יחד עם כל עם ישראל לתפילה ולזעקה לשלום הנערים החטופים.

    מאז ההודעה על העצרת הודיעו גופים רבים, ארגונים ומוסדות מכל חלקי העם כי ישתתפו בעצרת – אשר תהפוך למפגן סולידריות ותפילה.

    בין הגופים והאישים אשר אישרו הגעה: חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל, שרים בכירים, ח"כים, רבנים, עשרות ראשי ישיבות מכל חלקי עולם התורה, חניכי בני עקיבא, חניכי המכינות הקדם צבאיות, אלפי מתנדבי "זק"א" ו"איחוד הצלה" אשר הנהלות הארגונים קראו למתנדביהם להגיע לעצרת בכותל, סטודנטים מתנועת אם-תרצו ופעילי תנועת ישראל שלי.

    רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ', העמיד לרשות האירוע את כל הצרכים הנדרשים.

    בתוך כך, מתוך רצון לאחד את עם ישראל בכל רחבי תבל, שוחח היום הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו שליט"א עם רבני מדינות, ובהם ועידת רבני אירופה, ארגון הRCA בארה"ב ולרבה הראשי של דרום אפריקה הרב זאב גולדשטיין. כן פנה הרב לאו לכל אלפי שלוחי חב"ד בכל פינה בעולם כדי שיצטרפו בשעה 19:00 שעון ישראל לתפילה עולמית משותפת. הרב דוד לאו אומר כי "זו העת לאחדות, להוכיח כי כל ישראל ערבים זה לזה. נוכיח לאויבינו המבקשים ברעתנו כי עם ישראל חי וקיים, ובכוח התפילה נראה בקרוב את בנינו שבים לביתם להוריהם ולעם ישראל בריאים ושלמים". בנצי

    עקב המצב הקשה עם הבשורה על חטיפתם של יעקב נפתלי בן רחל דבורה, גיל-עד מיכאל בן בת גלים, ואייל בן איריס תשורה, עורכים בשעה זו מקובלי ורבני ישיבת "ישועות בעמוקה" מעמד הקפות מיוחד כפי שגילה הבן איש חי סביב קברו של התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה שבגליל להצלחתם ולשחרורם בקרוב , במהלך כל הקפה אומרים המקובלים ותלמידי הישיבה פרקי תהילים ותקיעות שופר לביטול הגזירה.

    עצרת התעוררות ותפילה עם הרב שלמה עפר בבית הכנסת 'בן איש חי' מחר 21:30 בערב. רחוב בן סרוק 1 (מערב ראשון), ראשון לציון.

    'עצרת התעוררות' תתקיים בישיבת 'עץ חיים' בנתניה רח' סלומיאנסקי 13 לעצרת התעוררות וזעקה עם שופרות 13:30.

    בשעה 13:30 יערכו רבני "מוסדות רחל אמנו" בקבר רחל עצרת תפילה וזעקה למען הצלחת החטופים, לפני התיבה יעבור הגאון הגדול רבי מרדכי צבי ברנשטיין דיין בית הדין פרשבורג ומראשי ישיבת מוסדות רחל אמנו, רבני המוסדות קוראים ומזמינים את הציבור לבוא ולהשתתף בעצרת התפילה, העצרת תיפתח באמירת ספר רביעי שבתהילים, כאשר לאחריה יאמרו י"ג מידות של רחמים וקטעים מהסליחות.

    יצויין כי ארגון איחוד הצלה הקדיש את זכות פעילות הצלת חיים בשבוע זה לשחרורם במהירות ובשלום של הנערים, והצלחת הפעילות של כוחות הביטחון.

    אלעד
    בעיר אלעד התקיימה אמש תפילת אלפים מכל המגזרים והעדות, בבית הכנסת משכנות נריה וברחובות הסמוכים.
    במהלך השבת התקיימו תפילות בכל בתי הכנסת להצלתם של החטופים וחזרתם בשלום ובבריאות איתנה במהרה.

    CAM03849

    CAM03850

    דובר עיריית אלעד מסר לסוכנות תצפית כי המשפחה ביקשה להתחשב ברגשותיה והיא לא מתראיינת לכלי התקשורת.

    ירושלים
    הלילה בחצות התקיימה תפילה המונית בהשתתפות אלפי אנשים, אישי ציבור, רבנים, בני משפחה וחברים וכלל הציבור, לשלום החטופים בכותל המערבי.

    בתפילה השתתפו גם הרב הראשי הראשל"צ הגר"י יוסף וסגן שר הדתות.
    תמונה1

    תמונה2

    תמונה3

    תמונה4

    תמונה5

    חברון
    הלילה בחצות התקיימה תפילה המונית בהשתתפות מאות אנשים, אישי ציבור, רבנים, בני משפחה וחברים וכלל הציבור, לשלום החטופים במערת המכפלה בחברון.
    תמונה2 (1)

    תמונה1 (1)

    תמונה3 (1)

    נוקדים
    הלילה בחצות התקיימה תפילה בצומת נוקדים, בהשתתפות חבר הכנסת ויו"ר ועדת חוץ וביטחון זאב אלקין. התפילה אורגנה על ידי תלמידי המכינה הקדם צבאית נוקדים.

    תמונה1 (2)



    0 תגובות